Agencja influencer marketingu

Influencer marketing pozwoli Twojej marce dotrzeć do klientów w sposób bardziej autentyczny niż typowe reklamy

Masz pytania? Napisz do nas!

Ogromną zaletą influencer marketingu jest fakt, że twórcy już posiadają duże i mocno zaangażowane grupy odbiorców.

Latami budują swoją wiarygodność, dbają o rzetelność swoich rekomendacji, a także pielęgnują relację ze swoimi fanami.

Dobrze dobrany influencer potrafi wygenerować ogromne zainteresowanie marką bądź wygenerować sprzedaż bezpośrednią na bardzo wysokim poziomie.

Jak możemy Ci pomóc?

Zapewniamy kompleksową obsługę: od wyboru influencera “pasującego” do marki po raport z kampanii

Opracowanie koncepcji i scenariusza akcji promocyjnej

Dobór efektywnych influencerów do kampanii na podstawie szczegółowej analizy statystyk

Koordynowanie harmonogramu publikacji u twórców

Zadbanie o formalności (umowy, faktury).

Skontaktuj się z nami!

Zostaw nam kontakt do Ciebie. Skontaktujemy się z Tobą w najszybszym możliwym terminie!
Jolanta Podpieniak

opiekun klienta

798 401 458

    Czym jest Influencer Marketing?

    Influencer marketing to forma promocji marki/produktów, która odbywa się w ramach współpracy ze znanymi internetowymi osobistościami. Takie osoby określane są mianem influencerów. To, co je wyróżnia to autorytet w określonym środowisku, a co za tym idzie, możliwość wpływania na decyzje zakupowe swoich odbiorców.

    W ramach influencer marketingu prowadzony jest szereg działań, które mają za zadanie spełnić określone cele marketingowe. Głównym filarem influencer marketingu jest rekomendacja. Podejmując współpracę z influencerem, zyskujesz możliwość, aby wykorzystać siłę jego przekazu do promocji własnej marki.

    Jakie są zalety influancer marketingu?

    Ogromną zaletą influencer marketingu jest fakt, że twórcy już posiadają duże i mocno zaangażowane grupy odbiorców. Dzięki temu Twój przekaz trafi do społeczności, która ma wysoki potencjał sprzedażowy. Oczywiście planując kampanię marketingową, należy wybierać influencerów, którzy są w jakiś sposób związani z Twoją branżą.

    Influencerzy latami budują swoją wiarygodność, dbają o rzetelność wystawianych rekomendacji, a także bez ustanku pielęgnują relację z fanami. Influencer odpowiada bezpośrednio przed społecznością, którą wokół siebie zbudował. W przypadku wpadki wizerunkowej jego kariera może stanąć pod dużym znakiem zapytania, dlatego zrobi wszystko, by chronić swoją wiarygodność. Stąd też wysokie zaangażowanie twórców w prowadzone działania marketingowe – od odpowiedzialnego doboru marek do współpracy poprzez rzetelne przeprowadzenie recenzji po staranne przygotowanie materiałów do publikacji.

    Dobrze dobrany influencer potrafi znacząco zwiększyć zainteresowanie marką, bądź wygenerować sprzedaż bezpośrednią na bardzo wysokim poziomie. To z kolei przekłada się na wzrost wiarygodności marki. Jeśli szanowany influencer ręczy za Twój produkt, jego odbiorcy chętniej po niego sięgną.

    Influencer, który jest specjalistą w określonej dziedzinie, może dostarczyć Ci content o wysokiej wartości merytorycznej. Dzięki temu Twoja marka będzie postrzegana jako ekspercka i godna zaufania. Współpraca z influencerami pozwala dotrzeć do odbiorców za pośrednictwem wielu kanałów jednocześnie. Internetowi twórcy rzadko kiedy funkcjonują w ramach tylko jednej platformy. Ich działania prowadzone są eklektycznie i równolegle w różnych obszarach Internetu.

    Jak wygląda współpraca z agencją influencer marketingu?

    Jako agencja influencerska zapewniamy kompleksową obsługę: od wyboru influencera, który będzie godnie reprezentował markę, przez określenie działań marketingowych, aż po końcowy raport z kampanii. Ponadto w ramach naszych usług:
    Opracowujemy koncepcję, agendę i scenariusz akcji promocyjnej
    Dobieramy efektywnych influencerów do kampanii w oparciu o szczegółową analizę statystyki demografii.
    Koordynujemy harmonogram publikacji u twórców.
    Przygotowujemy i dbamy o wszelkie kwestie formalne (umowy, faktury itp.).

    Ile kosztuje influencer marketing?

    Współpraca z blogerami, jak każda inna współpraca marketingowa, wiąże się z pewnymi kosztami. Stawki wynagrodzeń influencerów są indywidualne i niezwykle zróżnicowane. Głównym czynnikiem, który determinuje wysokość wynagrodzenia, jest popularność danego twórcy. Jej stopień mierzony jest zazwyczaj liczbą obserwujących. W tym kontekście równie ważne jest realne zaangażowanie odbiorców, czyli ilość interakcji, które podejmują. Na końcową stawkę duży wpływ ma także charakter i częstotliwość publikacji, jak również świadczenia dodatkowe: np. wykorzystanie wizerunku twórcy.

    Jeśli zdecydujesz się na współpracę z twórcami o mniejszych zasięgach (tzw. mikroinfluencerami), możesz liczyć na niższe stawki albo nawet wymianę barterową. Jeśli będziesz zadowolony z prowadzonych działań, możesz pójść o krok dalej i zaproponować twórcy program partnerski.


    Świat influencer marketingu jest niezwykle dynamiczny. Jego specyfika wymaga poznania i zrozumienia trendów panujących w mediach społecznościowych.


    Chcesz, aby Twoja marka była promowana przez twórców, którzy generują realne zasięgi? Odezwij się do nas! Wspólnie ustalimy zrównoważony i korzystny plan działania, który przełoży się na wzrost konwersji.

    Nasza myśl przewodnia to:
    Kohai Content



    Specjalizujemy się także w:

    Artykułach eksperckich i specjalistycznych
    Prowadzeniu bloga firmowego
    Infografikach
    Tekstach na strony www
    Opisach produktów i kategorii
    Tworzeniu e-booków

    Zobacz także:

    Video Content Marketing

    sprawdź

    Influencer Marketing

    sprawdź

    Social Media Marketing

    sprawdź
    Zobacz jak to robimy:

    content marketing