Jesteśmy młodą agencją marketingową, która powstała z miłości do dobrego contentu!

Mamy nadzieję, że znacie już naszego starszego brata – Sempai – agencję SEM. Nazwa naszej marki została wybrana nieprzypadkowo – zależność między Senpai a Kohai jest kluczowa i nawiązuje do kultury japońskiej.

Relacja, jaką zbudowaliśmy, oparta jest na dzieleniu się doświadczeniami, wzajemnej wymianie kompetencji, stałym transferze wiedzy, a także na głębokim szacunku, lojalności oraz ciągłym dążeniu do doskonałości.

Wartości, które czerpiemy od naszego Sempai, przekładamy na współpracę i relację z Klientami.

Piętnastoletnie doświadczenie Sempai uzupełnia się z młodzieńczą werwą Kohai i razem tworzymy partnerów idealnych.

Od lat obserwujemy marki i ich działania, rozwój komunikacji oraz systematyczne zmiany, którą prowadzą. W ramach działań agencji Sempai sukcesywnie pomagaliśmy Klientom również tworzyć jakościowy content – od specjalistycznych artykułów, aż po dedykowane blogi tematyczne.

Doradzaliśmy w kwestii infografik, video czy mediów społecznościowych. Działania contentowe stały się naszą zajawką, pasją, czymś, co kochamy robić! I tak właśnie narodził się Kohai – z miłości do dobrych treści!

Mamy na swoim pokładzie specjalistów zajmujących się tworzeniem merytorycznych i wciągających tekstów, pasjonatów video, którzy produkują niesamowite filmy, grafików specjalizujących się w nieoczywistych kreacjach oraz specjalistów od social mediów, którzy są poważnie uzależnieni od internetu:)
Prawdziwy #dreamteam!

Główne hasła i wartości
określające markę Kohai:

trening i determinacja

podstawowa zasada sztuk walki, którą przenosimy dobiznesu – systematyczne trenowanie własnych umiejętności pomaga zadbać o czystość umysłu i myślenia.

transparentność

nasze działania są jawne, wiemy że pozwala to na zdobycie zaufania klientów i partnerów.

dokładność

dbamy o każdy krok customer journey

kreatywność

nieszablonowe podejście do projektu, rozłożenie go na czynniki pierwsze.

W portfolio naszych
usług znajduje się:

Content
Marketing

  • Artykuły eksperckie i specjalistyczne
  • Prowadzenie bloga firmowego
  • Teksty na strony www
  • Opisy produktów i kategorii
  • Tworzenie e-booków Infografiki

Video Content Marketing

  • YouTube Video – przygotowanie strategii kanału
  • Filmy promocyjne (np. Testimonials/Referencje, Brand Story, Video Blog, Event Video)
  • Filmy promocyjne produktowe (tzw. Explainer Video)
  • Tutorial video
  • Webinary, podcast
  • Animacje Live
  • Streaming
  • User-generated Content

Influencer Marketing

  • Artykuły eksperckie i specjalistyczne
  • Prowadzenie bloga firmowego
  • Teksty na strony www
  • Opisy produktów i kategorii
  • Tworzenie e-booków
  • Infografiki

Zobacz jak to robimy:

case studies