Agencja Social media marketingu

Masz pytania? Porozmawiajmy!
  • Prowadzimy kanały social media i angażujemy odbiorców marki
  • Tworzymy dedykowane i skrojone na miarę strategie, poparte wcześniejszą analizą rynku i grupy docelowej 
  • Dzięki konsekwentnemu realizowaniu strategii komunikacji możesz zyskać lepsze wyniki konwersji, kreując pozytywny wizerunek firmy
  • Zadbamy o kreatywne treści, atrakcyjne kreacje graficzne i dopasujemy komunikację do Twojej społeczności. 

Sprawdź, jak możemy zbudować świadomość Twojej marki w social mediach!

Skontaktuj się z nami!

Zostaw nam kontakt do Ciebie. Skontaktujemy się z Tobą w najszybszym możliwym terminie!
Ada Rzemieniecka

opiekun klienta

690 120 778

    Skontaktuj się z nami!

    Zostaw nam kontakt do Ciebie. Skontaktujemy się z Tobą w najszybszym możliwym terminie!
    Rafał Sieklucki

    opiekun klienta

    798 401 458

      Dlaczego warto postawić
      na Content Marketing?

      Nawet ⅔ internautów poświęca czas na wyszukiwanie informacji o markach, które wzbudziły ich zainteresowanie. Stworzenie ciekawej treści pozwala więc na zaspokojenie ich potrzeb. Co ważne, koszty działań content marketingowych są nawet o 62% tańsze w porównaniu dotradycyjnego marketingu i generują nawet 3 razy więcej leadów (Neilpatel.com). Nie ladazaletę stanowi także różnorodność form i źródeł dystrybucji, na jaką można się zdecydować.

      Jakie inne korzyści przynosi content marketing?

      Wzrost świadomości marki – Zanim internauci zdecydują się skorzystać z oferty/usług danej marki, muszą najpierw ją poznać. Wówczas można zyskać pewność, że trafią na nią nie tylko z przypadku. Jeśli będą szukać konkretnych produktów bądź usług, to większe prawdopodobieństwo, że zdecydują się od razu na przejrzenie jej oferty.

      Budowanie wizerunku eksperta – marka, która poza wysokiej jakości asortymentem oferuje użytkownikom także fachową wiedzę, postrzegana jest jako bardziej kompetentna i rzetelna. Internauci chcą mieć pewność, że ich wybór jest najlepszych z możliwych.

      Wzrost zaufania i zaangażowania czytelników – blisko 49% rezygnujących z zakupów on-line jako powód podaje brak zaufania (PwC). Właśnie dlatego tak duże znaczenie ma zbudowanie wiarygodności marki. Im jest ona częściej obecna w sieci, nadąża za trendami, oferuje użytkownikom wartościową wiedzę i stara się nawiązać z nimi kontakt, tym większy wzrost zaufania użytkowników. W ten sposób czytelnicy szybko zamieniają się w konsumentów.

      Zdobycie bazy klientów – content marketing pozwala na zwiększenie zasięgu dotarcia do konsumentów. W różnych miejscach w sieci mogą natknąć się na treści związaną z daną marką. Różnorodność form pozwala przekonać internautów do jej oferty, a tym samym pozyskać nowych klientów. Możliwe staje się zbudowanie dłuższej relacji – poprzez odpowiednie wykorzystanie newsletterów, powiadomień czy remarketingu.

      Zwiększenie sprzedaży – inwestycja w content marketing przyczynia się do zwiększenia ruchu na stronie, a co za tym idzie, także do zwiększenia sprzedaży.

      Wsparcie działań SEO – umiejętnie stworzone treści stanowią doskonałe wsparcie dla działań SEO. Działania content marketingowe poprzez pozyskanie linków wysokiej jakości wpływają na poprawę widoczności w wynikach wyszukiwania generując dodatkowo ruch z odesłań oraz mogą pomagać zbudować świadomość marki. Co więcej, dystrybucja materiałów w ramach CM wiąże się z koniecznością uwzględnia zasad SEO przy tworzeniu treści.

      Specjalizujemy się w:

      Artykuły eksperckie i specjalistyczne
      Prowadzenie bloga firmowego
      Infografiki
      Teksty na strony www
      Opisy produktów i kategorii
      Tworzenie e-booków

      Zobacz także:

      Video Content Marketing

      sprawdź

      Influencer Marketing

      sprawdź

      Social Media Marketing

      sprawdź
      Zobacz jak to robimy:

      content marketing