Specjalizujemy się w:

Masz pomysł na kreatywną formę contentu? Chętnie się jej podejmiemy i przedstawimy nasze propozycje.

Potrzebujesz długofalowej strategii blogowej zoptymalizowanej pod SEO?

Skontaktuj się z nami!

Zostaw nam kontakt do Ciebie. Skontaktujemy się z Tobą w najszybszym możliwym terminie!
Ada Rzemieniecka

opiekun klienta

690 120 778

    Czym jest Content Marketing?

    Content marketing to strategia marketingowa, która sprowadza się do tworzenia wartościowych treści, a następnie ich dystrybucji. Marketing treści ma za zadanie zwrócić uwagę użytkownika, odpowiedzieć na jego potrzeby, a przy tym zachęcić do skorzystania z Twojej oferty. Jako agencja content marketingowa doskonale wiemy, jak zrobić to dobrze.

    Dlaczego warto postawić na Content Marketing?

    Nawet ⅔ internautów poświęca czas na wyszukiwanie informacji o markach, które wzbudziły ich zainteresowanie. Stworzenie ciekawej treści pozwala więc na zaspokojenie ich potrzeb. Co ważne, koszty działań content marketingowych są nawet o 62% tańsze w porównaniu do tradycyjnego marketingu i generują nawet 3 razy więcej leadów (źródło: Neilpatel.com). Nie lada zaletę stanowi także różnorodność form i źródeł dystrybucji, na jaką można się zdecydować.

    Kohai

    to przede wszystkim agencja content marketingu, a to oznacza, że przygotujemy dla Ciebie wysokiej jakości treści na każdy temat i niemal w każdej formie!

    Jakie inne korzyści przynosi content marketing?

    01
    Wzrost świadomości marki
    Zanim internauci zdecydują się skorzystać z oferty/usług danej marki, muszą najpierw ją poznać. Wówczas można zyskać pewność, że trafią na nią nie tylko z przypadku. Jeśli będą szukać konkretnych produktów bądź usług, to większe prawdopodobieństwo, że zdecydują się od razu na przejrzenie jej oferty.
    02
    Budowanie wizerunku eksperta
    marka, która poza wysokiej jakości asortymentem oferuje użytkownikom także fachową wiedzę, postrzegana jest jako bardziej kompetentna i rzetelna. Internauci chcą mieć pewność, że ich wybór jest najlepszych z możliwych.
    03
    Wzrost zaufania i zaangażowania czytelników
    blisko 49% rezygnujących z zakupów on-line jako powód podaje brak zaufania (PwC). Właśnie dlatego tak duże znaczenie ma zbudowanie wiarygodności marki. Im jest ona częściej obecna w sieci, nadąża za trendami, oferuje użytkownikom wartościową wiedzę i stara się nawiązać z nimi kontakt, tym większy wzrost zaufania użytkowników. W ten sposób czytelnicy szybko zamieniają się w konsumentów.
    04
    Zdobycie bazy klientów
    content marketing pozwala na zwiększenie zasięgu dotarcia do konsumentów. W różnych miejscach w sieci mogą natknąć się na treści związane z daną marką. Różnorodność form pozwala przekonać internautów do jej oferty, a tym samym pozyskać nowych klientów. Możliwe staje się zbudowanie dłuższej relacji – poprzez odpowiednie wykorzystanie newsletterów, powiadomień czy remarketingu.
    05
    Zwiększenie sprzedaży
    inwestycja w content marketing przyczynia się do zwiększenia ruchu na stronie, a co za tym idzie, także do zwiększenia sprzedaży.
    06
    Wsparcie działań SEO
    umiejętnie stworzone treści stanowią doskonałe wsparcie dla działań SEO. Działania content marketingowe poprzez pozyskanie linków wysokiej jakości wpływają na poprawę widoczności w wynikach wyszukiwania, generując dodatkowo ruch z odesłań oraz mogą pomagać zbudować świadomość marki. Co więcej, dystrybucja materiałów w ramach CM wiąże się z koniecznością uwzględnia zasad SEO przy tworzeniu treści.

    Czym zajmuje się agencja content marketingowa?

    Agencja content marketingowa Kohai kładzie duży nacisk na działania contentowe. Wiemy, jak istotna jest treść, która znajdzie się na Twojej stronie i poza nią!

    Nasza myśl przewodnia to:

    Kohai
    Content

    Specjalizujemy się w:

    Artykuły eksperckie i specjalistyczne
    Prowadzenie bloga firmowego
    Infografiki
    Teksty na strony www
    Opisy produktów i kategorii
    Tworzenie e-booków

    Zobacz także:

    Video Content Marketing

    sprawdź

    Influencer Marketing

    sprawdź

    Social Media Marketing

    sprawdź
    Zobacz jak to robimy:

    content marketing