
Aż 9 na 10 firm podejmuje działania content marketingowe.
Masz pytania? Porozmawiajmy!Specjalizujemy się w:
- Artykułach eksperckich i specjalistycznych,
- Prowadzeniu blogów firmowych,
- Tekstach na strony www,
- Opisach produktów i kategorii,
- Tworzeniu e-booków/raportów,
- Infografikach,
- Storytellingu.
Masz pomysł na kreatywną formę contentu? Chętnie się jej podejmiemy i przedstawimy nasze propozycje.
Potrzebujesz długofalowej strategii blogowej zoptymalizowanej pod SEO?
Skontaktuj się z nami!
Zostaw nam kontakt do Ciebie. Skontaktujemy się z Tobą w najszybszym możliwym terminie!

Dlaczego warto postawić
na Content Marketing?
Nawet ⅔ internautów poświęca czas na wyszukiwanie informacji o markach, które wzbudziły ich zainteresowanie. Stworzenie ciekawej treści pozwala więc na zaspokojenie ich potrzeb. Co ważne, koszty działań content marketingowych są nawet o 62% tańsze w porównaniu do tradycyjnego marketingu i generują nawet 3 razy więcej leadów (Neilpatel.com). Nie lada zaletę stanowi także różnorodność form i źródeł dystrybucji, na jaką można się zdecydować.
Jakie inne korzyści przynosi content marketing?
Wzrost świadomości marki – Zanim internauci zdecydują się skorzystać z oferty/usług danej marki, muszą najpierw ją poznać. Wówczas można zyskać pewność, że trafią na nią nie tylko z przypadku. Jeśli będą szukać konkretnych produktów bądź usług, to większe prawdopodobieństwo, że zdecydują się od razu na przejrzenie jej oferty.
Budowanie wizerunku eksperta – marka, która poza wysokiej jakości asortymentem oferuje użytkownikom także fachową wiedzę, postrzegana jest jako bardziej kompetentna i rzetelna. Internauci chcą mieć pewność, że ich wybór jest najlepszych z możliwych.
Wzrost zaufania i zaangażowania czytelników – blisko 49% rezygnujących z zakupów on-line jako powód podaje brak zaufania (PwC). Właśnie dlatego tak duże znaczenie ma zbudowanie wiarygodności marki. Im jest ona częściej obecna w sieci, nadąża za trendami, oferuje użytkownikom wartościową wiedzę i stara się nawiązać z nimi kontakt, tym większy wzrost zaufania użytkowników. W ten sposób czytelnicy szybko zamieniają się w konsumentów.
Zdobycie bazy klientów – content marketing pozwala na zwiększenie zasięgu dotarcia do konsumentów. W różnych miejscach w sieci mogą natknąć się na treści związaną z daną marką. Różnorodność form pozwala przekonać internautów do jej oferty, a tym samym pozyskać nowych klientów. Możliwe staje się zbudowanie dłuższej relacji – poprzez odpowiednie wykorzystanie newsletterów, powiadomień czy remarketingu.
Zwiększenie sprzedaży – inwestycja w content marketing przyczynia się do zwiększenia ruchu na stronie, a co za tym idzie, także do zwiększenia sprzedaży.
Wsparcie działań SEO – umiejętnie stworzone treści stanowią doskonałe wsparcie dla działań SEO. Działania content marketingowe poprzez pozyskanie linków wysokiej jakości wpływają na poprawę widoczności w wynikach wyszukiwania generując dodatkowo ruch z odesłań oraz mogą pomagać zbudować świadomość marki. Co więcej, dystrybucja materiałów w ramach CM wiąże się z koniecznością uwzględnia zasad SEO przy tworzeniu treści.