Skuteczna agencja content marketingu w Białymstoku, czyli content marketing od Kohai!

Masz pytania? Porozmawiajmy!

Jako agencja content marketingowa specjalizujemy się w:

Masz pomysł na kreatywną formę contentu?

Chętnie się jej podejmiemy i przedstawimy nasze propozycje.

Potrzebujesz długofalowej strategii blogowej
zoptymalizowanej pod SEO?

Skontaktuj się z nami!

Zostaw nam kontakt do Ciebie. Skontaktujemy się z Tobą w najszybszym możliwym terminie!
Ada Rzemieniecka

opiekun klienta

690 120 778

    Zaufali nam:




    Czym jest
    Content Marketing?

    Zastanawiasz się, czym jest content marketing? Najprościej mówiąc, to strategia marketingowa, która sprowadza się do tworzenia wartościowych treści, a następnie ich dystrybucji. Marketing treści ma za zadanie zwrócić uwagę użytkownika, odpowiedzieć na jego potrzeby, a przy tym zachęcić do skorzystania z Twojej oferty. Jako profesjonalna i skuteczna agencja content marketingowa doskonale wiemy, jak zrobić to dobrze.

    Strategia i planowanie content marketing

    Skuteczny content marketing opiera się na dobrze opracowanej strategii. Wymaga zrozumienia celów biznesowych, grupy docelowej oraz sposobu, w jaki wartościowa treść może przyczynić się do osiągnięcia tych celów. Planowanie obejmuje ustalenie tematów, formatów treści, harmonogramu publikacji i środków promocji. Jednak to nie wszystko! Ważna jest również analiza konkurencji i jej działań.

    Poznanie potencjalnych klientów

    Kluczowym elementem skutecznego content marketingu jest dogłębne poznanie grupy docelowej. Oznacza to zrozumienie ich potrzeb, problemów, zainteresowań i preferencji. Poznanie odbiorców pozwala tworzyć merytoryczny content, który jest dla nich wartościowy.

    Czym wyróżnia się skuteczny content marketing?

    Oto najważniejsze aspekty cechujące wartościowy content!

    Promocja i dystrybucja
     

    Skuteczny content marketing wymaga nie tylko tworzenia wartościowej treści, ale także jej promocji i przemyślanej dystrybucji. Warto korzystać z różnych kanałów, takich jak strona internetowa, blog, media społecznościowe, newslettery itp., aby dotrzeć do jak największej liczby potencjalnych odbiorców.

    Angażująca i wartościowa treść

    Skuteczny content marketing polega na tworzeniu treści, które dostarczają konkretną wartość dla odbiorców. Treści marketingowe powinny być interesujące, pomocne, edukacyjne lub inspirujące. Ważne jest, aby dostosować ich formę (np. artykuły, blogi, wideo, infografiki) do preferencji grupy docelowej.

    Pomiar i analiza działań z zakresu content marketingu

    Monitorowanie i pomiar skuteczności content marketingu jest niezwykle ważne. Dzięki narzędziom analitycznym można śledzić wskaźniki, takie jak liczba odsłon, zaangażowanie, konwersje itp., aby ocenić efektywność i wprowadzać ewentualne korekty w strategii.

    Regularność publikacji
     

    Cykliczność publikowania wartościowych zagadnień i tematów jest kluczowa. Skuteczny content marketing wymaga utrzymania regularnego harmonogramu publikacji treści. Przemyślane i konsekwentne dostarczanie wysokiej jakości treści buduje zaufanie i angażuje odbiorców, a także wpływa na widoczność marki w dłuższej perspektywie.

    Dlaczego marketing treści jest ważny?

    Nawet ⅔ internautów poświęca czas na wyszukiwanie informacji o markach, które wzbudziły ich zainteresowanie. Stworzenie ciekawej treści pozwala więc na zaspokojenie ich potrzeb. Co ważne, koszty działań content marketingowych są nawet o 62% tańsze w porównaniu do tradycyjnego marketingu i generują nawet 3 razy więcej leadów (źródło: Neilpatel.com). Nie lada zaletę stanowi także różnorodność form i źródeł dystrybucji, na jaką można się zdecydować.

    Content marketing Białystok?
    Postaw na Kohai!

    Jesteśmy przede wszystkim agencją content marketingu, a to oznacza, że przygotowujemy dla Ciebie wysokiej jakości treści na każdy temat i niemal w każdej formie!

    Agencja content marketingu –
    dlaczego warto zainwestować we współpracę?

    01
    Wzrost świadomości marki
    Zanim internauci zdecydują się skorzystać z oferty/usług danej marki, muszą najpierw ją poznać. Wówczas można zyskać pewność, że trafią na nią nie tylko z przypadku. Jeśli będą szukać konkretnych produktów bądź usług, to większe prawdopodobieństwo, że zdecydują się od razu na przejrzenie jej oferty.
    02
    Budowanie wizerunku eksperta
    Marka, która poza wysokiej jakości asortymentem oferuje użytkownikom także fachową wiedzę, postrzegana jest jako bardziej kompetentna i rzetelna. Internauci chcą mieć pewność, że ich wybór jest najlepszy z możliwych.
    03
    Wzrost zaufania i zaangażowania czytelników
    Blisko 49% rezygnujących z zakupów on-line jako powód podaje brak zaufania (PwC). Właśnie dlatego tak duże znaczenie ma zbudowanie wiarygodności marki. Im jest ona częściej obecna w sieci, nadąża za trendami, oferuje użytkownikom wartościową wiedzę i stara się nawiązać z nimi kontakt, tym większy wzrost zaufania użytkowników. W ten sposób czytelnicy szybko zamieniają się w konsumentów.
    04
    Zdobycie bazy klientów
    Content marketing pozwala na zwiększenie zasięgu dotarcia do konsumentów. W różnych miejscach w sieci mogą natknąć się na treści związane z daną marką. Różnorodność form pozwala przekonać internautów do jej oferty, a tym samym pozyskać nowych klientów. Możliwe staje się zbudowanie dłuższej relacji – poprzez odpowiednie wykorzystanie newsletterów, powiadomień czy remarketingu.
    05
    Zwiększenie sprzedaży
    Inwestycja w content marketing przyczynia się do zwiększenia ruchu na stronie, a co za tym idzie, także do zwiększenia sprzedaży.
    06
    Wsparcie działań SEO
    Umiejętnie stworzone treści stanowią doskonałe wsparcie dla działań SEO. Działania content marketingowe poprzez pozyskanie linków wysokiej jakości wpływają na poprawę widoczności w wynikach wyszukiwania, generując dodatkowo ruch z odesłań oraz mogą pomagać zbudować świadomość marki. Co więcej, dystrybucja materiałów w ramach CM wiąże się z koniecznością uwzględnia zasad SEO przy tworzeniu treści.

    Skuteczna strategia content marketing
    – co powinna zawierać?

    Efektywna strategia content marketingu powinna zawierać kilka kluczowych elementów. Oto główne składniki, które powinna uwzględnić agencja reklamowa content marketing w swojej strategii:

    Cele biznesowe — strategia content marketingu powinna opierać się na jasno określonych celach biznesowych. Czy chodzi o zwiększenie świadomości marki, generowanie leadów, wzrost sprzedaży, a może budowanie zaufania i lojalności klientów? Cele powinny być konkretnie sformułowane i mierzalne.

    Persona odbiorcy — kluczowe jest także dokładne zdefiniowanie grupy docelowej. Persona to fikcyjny profil reprezentujący idealnego klienta. W strategii content marketingu powinno się opisać cechy demograficzne, preferencje, problemy i potrzeby person, aby tworzyć treści skierowane właśnie do nich.

    Mapa treści — ważnym elementem strategii content marketingu jest stworzenie mapy treści. Mapa treści to plan, który określa, jakie rodzaje content marketingu będą tworzone, w jakim formacie, dla jakiego etapu ścieżki zakupowej i w jakim czasie. Mapa treści pomaga zaplanować publikacje w sposób spójny i strategiczny.

    Wybór kanałów dystrybucji — agencja content marketingu przygotowując skuteczną strategię, powinna zidentyfikować odpowiednie kanały dystrybucji treści. Mogą to być strona internetowa, blog, media społecznościowe, newslettery, platformy wideo itp. Wybór odpowiednich kanałów zależy przede wszystkim od preferencji Twojej grupy docelowej.

    Planowanie i tworzenie treści — w strategii content marketingowej powinien być uwzględniony proces planowania i tworzenia treści. Obejmuje to ustalenie tematów, opracowanie kalendarza publikacji, tworzenie wartościowych i angażujących treści, dbanie o różnorodność formatów (tekst, wideo, infografiki itp.) oraz uwzględnienie słów kluczowych i optymalizacja SEO.

    Czym zajmuje się agencja content marketingowa?

    Najlepsza agencja content marketing Kohai (wydaje nam się, że zasłużyliśmy na to miano) kładzie duży nacisk na działania contentowe. Wiemy, jak istotna jest treść, która znajdzie się na Twojej stronie i poza nią! Jednak nie ograniczamy się jedynie do tworzenia i dystrybuowania wartościowych treści. W naszej pracy wykorzystujemy również influencer marketing czy video content. Prężnie działamy także w mediach społecznościowych! Podejmując eklektyczne działania jesteśmy w stanie wypracować korzyści content marketingu w sposób kompletny.

    Nasza myśl przewodnia to:

    Kohai
    Content

    Rodzaje content marketingu, w których
    się specjalizujemy:

    Artykuły eksperckie i specjalistyczne
    Prowadzenie bloga firmowego
    Infografiki
    Teksty na strony www
    Opisy produktów i kategorii
    Tworzenie e-booków

    Video Content Marketing

    sprawdź

    Influencer Marketing

    sprawdź

    Social Media Marketing

    sprawdź
    Zobacz jak to robimy:

    content marketing