Najpopularniejszy grafik w czasie pandemii – Jure Tovrljan

sebastian Content Marketing, Social Media

Kreatywny twórca ze Słowenii, Jure Tovrljan, z pewnością bardzo dobrze wykorzystał swój czas domowej izolacji. Początkowo, stworzył serię alternatywnych wersji logo znanych marek (pisaliśmy o tym TUTAJ), a teraz powrócił z nowym projektem – serią plakatów przedstawiających kultowe seriale telewizyjne, których główni bohaterowie bardzo poważnie traktują tematykę dystansu społecznego.

Źródło: https://www.behance.net/gallery/94637827/Coronavirus-TV-Series
Źródło: https://www.behance.net/gallery/94637827/Coronavirus-TV-Series
Źródło: https://www.behance.net/gallery/94637827/Coronavirus-TV-Series
Źródło: https://www.behance.net/gallery/94637827/Coronavirus-TV-Series
Źródło: https://www.behance.net/gallery/94637827/Coronavirus-TV-Series
Źródło: https://www.behance.net/gallery/94637827/Coronavirus-TV-Series
Źródło: https://www.behance.net/gallery/94637827/Coronavirus-TV-Series
Źródło: https://www.behance.net/gallery/94637827/Coronavirus-TV-Series

Daenerys znana z „Game of Thrones” siedzi w fotelu z miską popcornu na kolanach i pilotem w dłoni. Serial „The Office” zmienił nazwę na „The Home Office”. Wszystkich „Przyjaciół” można oglądać podczas wideokonferencji – zdecydowali się połączyć online zamiast spędzać czas w The Central Perk. Poszukiwana przez cały serial postać matki z „How I Met Your Mother” widnieje jako profil na Tinderze. Plan więzienia w „Prison Break” przybiera kształt domu, a „The Simpsons” są pokazani w maskach. „The Walking Dead” staje się „The Walking Deaf”, a „Breaking Bad” ewoluowało w „Baking Bread”.

„Ponieważ sytuacja się pogarsza, chciałem rozpowszechniać informacje w języku, który rozumie większość ludzi – poprzez rozrywkę” – powiedział Tovrljan. Po raz kolejny, jego grafiki stały się viralem i w ciągu kilku godzin obiegły cały Internet. Z pewnością można mu pozazdrościć kreatywności!