Najciekawsze reakcje marek w czasie pandemii #2 – #StayHome #SocialDistancing

Katarzyna Pura Social Media

Kolejna porcja najciekawszych reakcji dużych marek na sytuację związaną z pandemią Koronawirusa – kto czekał na więcej:)?

Audi przygotowało animację związaną z rozszerzaniem i zwężaniem dystansu pomiędzy ich słynnymi kółkami w logo – każda z wersji jest opatrzona odpowiednim komentarzem. Marka zdecydowała się na dwa komunikaty – jeden podkreślający ważność zachowania dystansu, a drugi nawiązujący do tego, jak ważne jest aby w tym trudnym czasie trzymać się razem.

Źródło: https://www.audi.pl/pl/web/pl.html

Na modyfikację swojego logo w nawiązaniu do #SocialDistancing zdecydował się także Adidas.

Uwagę przykuwa także dość ciekawa kreacja na temat słynnych instrukcji Ikea – w dość przewrotny sposób nawiązuje do #StayHome i przestrzegania kwarantanny. Warto zwrócić uwagę na subtelne nawiązanie do zapasów papieru toaletowego:)

Źródło: https://www.adsoftheworld.com/media/print/ikea_stay_home

Jedną z ciekawszych grafik przygotował także Luke O’Reilly dla marki Guinness – prosta ilustracja na pierwszy rzut oka jest dość oszczędnym komunikatem, ale po dłuższym czasie można zauważyć także drugie dno.

Źródło: https://www.adweek.com/wp-content/uploads/2020/03/guinness-stay-home-2020.jpg

Na oryginalny pomysł wpadli studenci z Niemiec, którzy postanowili stworzyć wizualizację bilbordów ze spoilerami dotyczącymi popularnych seriali Netfliksa, („Stranger Things”, „Narcos”, „Dom z papieru”). Pomimo różnych informacji, które można znaleźć w sieci – bilbordy te nigdy nie trafiły na ulice, ale trzeba przyznać, że jest to jeden z bardzo kreatywnych sposobów na utrzymanie ludzi w kwarantannie domowej :).

Trzeba przyznać, że w tym trudnym czasie, zarówno duże marki jak i internauci dostarczają nam sporą dawkę rozrywki:) Najprawdopodobniej nasza kwarantanna nie skończy się tak szybko, także czekamy na kolejną dawkę inspiracji.