Aż 5 rozdziałów po brzegi wypełnionych przydatnymi informacjami:
- Wypowiedzi ekspertów z branży i ich porady.
- Teoretycznie o content marketingu: cele, korzyści, statystyki.
- Analiza działań content marketingowych – Google Data Studio.
- Raporty dla serwisów treściowych z wykorzystaniem rozszerzonego modułu e-commerce.
- Google Analytics 4 w mierzeniu działań content marketingowych.
Poznaj funkcjonalności Google Data Studio i Google Analytics 4!
Poznaj praktyczne porady i i szczegółowe omówienie funkcjonalności narzędzi w zakresie mierzenia działań contentowych:
- Google Analytics – Universal Analytics
- Google Analytics 4
- Google Data Studio
Od teraz mierzenie efektywności prowadzonych działań contentowych stanie się znacznie prostsze i to niezależnie, czy prowadzisz blog umieszczony przy sklepie internetowym, własny serwis treściowy, czy też decydujesz się na publikacje zewnętrzne. Twoja analiza będzie niezwykle szczegółowa, a raporty czytelne i atrakcyjne wizualnie.