CASE STUDY Telimena: sukces połączonych działań organicznych i Meta Ads
Zobacz, jak wspólne wysiłki agencji Kohai i Sempai przełożyły się na ogromny wzrost zaangażowania i zasięgów marki. Odkryj nasz przepis na sukces i dowiedz się, jak odmłodzić grupę odbiorców, przyciągnąć uwagę, a przy tym zachować unikalny charakter marki.
Chcesz wiedzieć, jak dzięki wspólnym działaniom organic + Ads udało nam się zwiększyć wizyty na Instagramowym profilu naszego klienta o 5063% oraz na Facebooku o 8459%? Sprawdź to Case sudy!
Kim jest nasz klient?
Telimena to sklep partnerski Triumph i Sloggi (siostrzanej marki Triumph). Firma sprzedaje bieliznę, stroje kąpielowe, odzież domową oraz sportową – bardzo często w konkurencyjnych cenach. Marka pomaga odkrywać piękno kobietom, zachęca do dbania o siebie i swój komfort.
Celem po stronie agencji Kohai było przede wszystkim zwiększenie świadomości oraz zaangażowania wśród odbiorców. Zależało nam także na odmłodzeniu grupy odbiorczej.
Opracowaliśmy spójną i charakterystyczną graficznie komunikację, która odróżnia Telimenę od innych sklepów partnerskich przy zachowaniu spójności z marką Triumph. Dostosowaliśmy szablony, fonty oraz kolory tak, aby odbiorca kojarzył je z Telimeną.
Kolejnym krokiem były regularne publikacje na Instagramie oraz Facebooku. Postawiliśmy w nich na różne formy: reelsy, karuzele, grafiki i zdjęcia. Chcąc zwiększyć zaangażowanie, obok postów prezentujących ofertę marki, wprowadziliśmy content edukacyjny oraz szczyptę humoru, inspiracji i motywacji w nurcie “girl power”.
Zobacz, jak wyglądały posty organiczne, które dzięki wsparciu Meta Ads osiągnęły świetne wyniki:
- Biustonosz Triaction (zasięg: 113 659, wyświetlenia: 250 271)
2. Lubimy dobre materiały (zasięg: 54 853, wyświetlenia: 78 634)
3. Czy stanik może być wygodny? (zasięg: 46 046, wyświetlenia: 83 481)
4. Komfort i funkcjonalność (zasięg: 45 438, wyświetlenia: 75 888)
5. Przejrzałaś już całą zakładkę wyprzedaży (zasięg: 44 574, wyświetlenia: 58 211)
Współpraca i cel z perspektywy agencji Sempai
Marcin Kluczny, Meta Ads Specialist w Sempai: “współpraca z Kohai rozpoczęła się od grudnia 2022 roku. Po okresie stagnacji budżetowej celem było zwiększenie zasięgów reklam na platformach Meta Ads i optymalizacja konwersji. Dzięki współpracy z Kohaiem skupiliśmy się na skalowaniu budżetu i poprawie efektywności kampanii.
Zdjęcie przedstawia jak udało się przeskalować budżet od początku działań z Kohai
Strategia
W celu osiągnięcia wyższych zasięgów i zoptymalizowanych konwersji wdrożyliśmy następujące działania:
- Promocja postów i aktywizacja społeczności – kampanie były regularnie optymalizowane, co zwiększyło aktywność w postach z początkowych 20 000 odbiorców do imponujących 125 000 .
Zdjęcie przedstawia aktywność postów Kohai, które promowałem w kampaniach reklamowych mających na celu zwiększenie zaangażowania
- Dbałość o stały ROAS – każda faza skalowania budżetu odbywała się przy ścisłej kontroli ustalonego poziomu ROAS, co pozwoliło na zachowanie efektywności kampanii pomimo zwiększonych nakładów finansowych.
- Segmentacja sezonowa – w sezonie zimowym wprowadzaliśmy lekkie cięcia budżetowe, by dostosować działania do sezonowego charakteru produktów Telimeny.
Zdjęcie pokazuje, że pomimo znacznego wzrostu budżetu, utrzymywaliśmy ROAS pod kontrolą
Podsumowanie i wnioski
Współpraca naszej agencji Kohai z agencją Sempai przyniosła wymierne efekty, które potwierdziły, że połączenie przemyślanych działań organicznych i płatnych kampanii reklamowych może przynieść spektakularne rezultaty. Dzięki zaangażowaniu Kohai w budowanie społeczności i treści organicznych oraz precyzyjnemu zarządzaniu kampaniami Meta Ads przez Sempai, osiągnęliśmy wspólnie imponujące wyniki:
- Zasięgi: Udało nam się zwiększyć liczbę odbiorców reklam z 100 000 do 338 000, co pokazuje, jak efektywne mogą być zintegrowane działania.
- Sprzedaż: Wypracowany wzrost sprzedaży pozwolił nam na dalsze skalowanie budżetów, otwierając nowe możliwości rozwoju biznesu klienta.
- Zaangażowanie społeczności: Regularne działania i wprowadzone zmiany przyczyniły się do aktywizacji dotychczasowej społeczności, zwiększyły jej lojalność i umocniły zaufanie do marki.
Te rezultaty pokazują, że dzięki współpracy dwóch wyspecjalizowanych zespołów możemy osiągnąć nie tylko krótkoterminowe cele, ale także stworzyć solidne podstawy do długoterminowego rozwoju. Jesteśmy dumni z efektów, które udało nam się wspólnie osiągnąć, i cieszymy się, że nasze działania przyniosły znaczące korzyści dla marki Telimena.