CASE STUDY Telimena: sukces połączonych działań organicznych i Meta Ads

Zobacz, jak wspólne wysiłki agencji Kohai i Sempai przełożyły się na ogromny wzrost zaangażowania i zasięgów marki. Odkryj nasz przepis na sukces i dowiedz się, jak odmłodzić grupę odbiorców, przyciągnąć uwagę, a przy tym zachować unikalny charakter marki.

Chcesz wiedzieć, jak dzięki wspólnym działaniom organic  + Ads udało nam się zwiększyć wizyty na Instagramowym profilu naszego klienta o 5063% oraz na Facebooku o 8459%? Sprawdź to Case sudy!

Kim jest nasz klient?

Telimena to sklep partnerski Triumph i Sloggi (siostrzanej marki Triumph). Firma sprzedaje bieliznę, stroje kąpielowe, odzież domową oraz sportową – bardzo często w konkurencyjnych cenach. Marka pomaga odkrywać piękno kobietom, zachęca do dbania o siebie i swój komfort. 

Celem po stronie agencji Kohai było przede wszystkim zwiększenie świadomości oraz zaangażowania wśród odbiorców. Zależało nam także na odmłodzeniu grupy odbiorczej.

Opracowaliśmy spójną i charakterystyczną graficznie komunikację, która odróżnia Telimenę od innych sklepów partnerskich przy zachowaniu spójności z marką Triumph. Dostosowaliśmy szablony, fonty oraz kolory tak, aby odbiorca kojarzył je z Telimeną. 

Kolejnym krokiem były regularne publikacje na Instagramie oraz Facebooku. Postawiliśmy w nich na różne formy: reelsy, karuzele, grafiki i zdjęcia. Chcąc zwiększyć zaangażowanie, obok postów prezentujących ofertę marki, wprowadziliśmy content edukacyjny oraz szczyptę humoru, inspiracji i motywacji w nurcie “girl power”. 

Zobacz, jak wyglądały posty organiczne, które dzięki wsparciu Meta Ads osiągnęły świetne wyniki:

  1. Biustonosz Triaction (zasięg: 113 659, wyświetlenia: 250 271)

2. Lubimy dobre materiały (zasięg: 54 853, wyświetlenia: 78 634)

3. Czy stanik może być wygodny? (zasięg: 46 046, wyświetlenia: 83 481)

4. Komfort i funkcjonalność (zasięg: 45 438, wyświetlenia: 75 888)

5. Przejrzałaś już całą zakładkę wyprzedaży (zasięg: 44 574, wyświetlenia: 58 211)

Współpraca i cel z perspektywy agencji Sempai

Marcin Kluczny, Meta Ads Specialist w Sempai: “współpraca z Kohai rozpoczęła się od grudnia 2022 roku. Po okresie stagnacji budżetowej celem było zwiększenie zasięgów reklam na platformach Meta Ads i optymalizacja konwersji. Dzięki współpracy z Kohaiem skupiliśmy się na skalowaniu budżetu i poprawie efektywności kampanii.

Zdjęcie przedstawia jak udało się przeskalować budżet od początku działań z Kohai

Strategia

W celu osiągnięcia wyższych zasięgów i zoptymalizowanych konwersji wdrożyliśmy następujące działania:

  1. Promocja postów i aktywizacja społeczności – kampanie były regularnie optymalizowane, co zwiększyło aktywność w postach z początkowych 20 000 odbiorców do imponujących 125 000 .

Zdjęcie przedstawia aktywność postów Kohai, które promowałem w kampaniach reklamowych mających na celu zwiększenie zaangażowania

  1. Dbałość o stały ROAS – każda faza skalowania budżetu odbywała się przy ścisłej kontroli ustalonego poziomu ROAS, co pozwoliło na zachowanie efektywności kampanii pomimo zwiększonych nakładów finansowych.
  2. Segmentacja sezonowa – w sezonie zimowym wprowadzaliśmy lekkie cięcia budżetowe, by dostosować działania do sezonowego charakteru produktów Telimeny.

Zdjęcie pokazuje, że pomimo znacznego wzrostu budżetu, utrzymywaliśmy ROAS pod kontrolą

Podsumowanie i wnioski

Współpraca naszej agencji Kohai z agencją Sempai przyniosła wymierne efekty, które potwierdziły, że połączenie przemyślanych działań organicznych i płatnych kampanii reklamowych może przynieść spektakularne rezultaty. Dzięki zaangażowaniu Kohai w budowanie społeczności i treści organicznych oraz precyzyjnemu zarządzaniu kampaniami Meta Ads przez Sempai, osiągnęliśmy wspólnie imponujące wyniki:

  • Zasięgi: Udało nam się zwiększyć liczbę odbiorców reklam z 100 000 do 338 000, co pokazuje, jak efektywne mogą być zintegrowane działania.
  • Sprzedaż: Wypracowany wzrost sprzedaży pozwolił nam na dalsze skalowanie budżetów, otwierając nowe możliwości rozwoju biznesu klienta.
  • Zaangażowanie społeczności: Regularne działania i wprowadzone zmiany przyczyniły się do aktywizacji dotychczasowej społeczności, zwiększyły jej lojalność i umocniły zaufanie do marki.

Te rezultaty pokazują, że dzięki współpracy dwóch wyspecjalizowanych zespołów możemy osiągnąć nie tylko krótkoterminowe cele, ale także stworzyć solidne podstawy do długoterminowego rozwoju. Jesteśmy dumni z efektów, które udało nam się wspólnie osiągnąć, i cieszymy się, że nasze działania przyniosły znaczące korzyści dla marki Telimena.