[WYWIAD] Jak prowadzić blog, który przyciąga uwagę tłumów?

Judyta Kokoszkiewicz Influencer Marketing

W drugim odcinku cyklu wywiadów video “Marketing bez filtra” rozmawiamy o zawodzie i misji blogera, jak też o udanej współpracy na linii influencer – marka.

Moim gościem jest Anna Trawka, autorka bloga smartparentingowego Nebule.pl, mama, logopedka i pedagożka, autorka serii książek dla dzieci. Jej portal to jedyny blog/portal parentingowy w sieci łączący świetną treść (także zewnętrznych ekspertów), lifestyle, edukację i niezwykłe sesje zdjęciowe.

Fanpage Ani liczy ponad 78 tys. osób, zaś konto @nebule_pl na Instagramie obserwuje 51 tys. fanów, a grono to stale się powiększa. Artykuły Ani miesięcznie czytają dziesiątki tysięcy osób, w tym także młodzi rodzice. Tematyka, jaką na blogu porusza Ania jest jest szeroka – od książek po dekoracje domu, ubrania, kosmetyki czy podróże – każdy znajdzie tu coś dla siebie.

Z naszej rozmowy o influencer marketingu dowiesz się, między innymi:

– Na jakich zasadach influencerzy dobierają marki do współpracy reklamowej, gdy dostają wiele propozycji? – Jak powinna przebiegać udana współpraca marki z blogerem? – Jak na blogach wygląda kwestia udostępniania wizerunku dzieci w sieci – Dlaczego pokazywanie unboxingów nie zawsze jest dobre?

Przybliżony rozkład jazdy:

2:10 Na jakich zasadach dobierasz marki do współpracy, kiedy propozycji jest dużo?

3:45 Testy produktów – ile czasu przed publikacją artykułu potrzeba na wyrobienie sobie o nim opinii?

9:40 Blog parentingowy a kwestia pokazywania wizerunku dzieci w sieci 14:13 Praca mamy influencerki – jak oddzielić pracę od życia?

15:42 Czy marki powinny otwarcie popierać inicjatywy społeczne?

20:15 Recepta na wyróżnienie się spośród setek innych blogów parentingowych

25:15 Przepis na udany Live na Instagramie

31:56 Jakich treści blogowych szukają młode mamy?

33:30 Jakie posty i kreacje wzbudzają największe zainteresowanie na blogu Nebule.pl?

37:37 Nagłówki, które przyciągają czytelników na bloga

36:56 Kim są czytelniczki Nebule.pl?

41:45 Dobre praktyki we współpracy influencera z marką