[WYWIAD] Content marketing – sprawdź, dlaczego warto!

Judyta Kokoszkiewicz Content Marketing

Aż 9 na 10 firm stawia na marketing treści – w najnowszym odcinku cyklu Marketing bez filtra o tym, jakie korzyści uzyska Twoja firma, gdy zainwestuje w te działania.

Dziś moim gościem jest Katarzyna Sikora-Protasiuk – Team Lider, Senior Marketing Specialist w agencji Kohai, która w swoim portfolio ma artykuły eksperckie dla największych polskich marek. Z naszej rozmowy dowiesz się między innymi, jak kreować treści, by przekaz dotyczący naszych produktów był skuteczny oraz jak mądrze zaplanować wydatki na działania contentowe. Czy ten rodzaj marketingu jest opłacalny? Od czego zacząć, gdy chcemy zacząć prowadzić bloga firmowego?

Naczelna zasada brzmi: Najpierw piszemy pod użytkownika, dopiero potem pod wyszukiwarkę.

Zapraszamy do obejrzenia i wysłuchania wywiadu z solidną dawką wiedzy o marketingu treści!

Przybliżony rozkład jazdy:

2:28​ Jak pisać, aby content marketing wspierał SEO?

3:50​ Jak wyglądał typowy dzień pracy szefowej działu content marketingu w topowej polskiej agencji SEO / SEM?

6:35​ Content marketing – jakie formy może przyjmować?

8:15​ Przyszłość inwestycji w content marketingu – co nas czeka w najbliższych latach?

12:15​ W jaki sposób mierzy się skuteczność i opłacalność marketingu treści?

15:24​ Podstawowe cechy dobrze napisanego tekstu – porady dla copywriterów

27:55​ Ile czasu zajmuje tworzenie bloga firmowego? Od czego zacząć?

31:35​ Dlaczego warto postawić na profesjonalną agencję, gdy chcemy postawić na marketing treści?

33:45​ Trzy wskazówki SEO przydatne dla każdego copywritera

36:15​ Miejsca w internecie, w których możemy znaleźć wartościowe, inspirujące treści dla specjalistów od content marketingu.