Najciekawsze reakcje marek w czasie pandemii #3 – #StayHome #SocialDistancing
Kolejna porcja świetnych RTM-ów oraz reakcji marek w czasie pandemii. Do reagowania na bieżące wydarzenia śmiało dołączyło się kilka nowych marek, np: KitKat, Jeep, a także Volvo.
Burger King staje się prawdziwym królem Real Time Marketingu – co chwilę zaskakuje nas bardzo trafnymi kreacjami!
Coca-Cola podjęła decyzję, że wstrzymują wszystkie działania reklamowe w najbliższych miesiącach. Dzięki temu będą w stanie w większym stopniu wspomóc finansowo służby medyczne. Dodatkowo, firma postanowiła wypuścić kilka kampanii zwiększających świadomość dotyczącą izolacji społecznej.
Widać także silny trend wśród marek motoryzacyjnych – każdy z dużych graczy promuje social distancing i zachęca do pozostania w domu.
Możemy obserwować bardzo fajne zjawisko – marki zmieniają komunikację z wycelowanej na pojedynczego odbiorcę/klienta na społeczną. Ciekawe czy jest to chwilowy trend, czy coś co pozostanie w strategii komunikacji marki na dłużej.