#WyzwaniePrzyjęte – reakcja marek

Katarzyna Pura Social Media

Od tygodnia coraz częściej możemy zauważyć w social mediach zdjęcia z dzieciństwa naszych znajomych. Jest to nowy trend opisany hashtagiem #WyzwaniePrzyjete – zabawa polega na tym, aby zapraszać kolejne osoby do udostępniania swoich zdjęć, które w domyśle mają umilić nam czas podczas kwarantanny.

Niespodziewanie do wyzwania włączyły się także marki – swoje dawne kreacje i identyfikacje wizualne pokazały marki takie jak: Netflix, Lasy Państwowe, Acer, Opel, Motorola, North.pl i wiele innych!

Źródło: https://www.facebook.com/netflixpolska/photos/a.737748539769125/1390580097819296/?type=3&theater
Źródło: https://www.facebook.com/LasyPanstwowe/photos/a.10153805475727630/10158222223412630/?type=3&theater
Źródło: https://www.facebook.com/acer.polska/photos/a.119224178138199/3070680462992541/?type=3&theater
Źródło: https://www.facebook.com/OpelPL/photos/a.177979682240369/2990455917659384/?type=3&theater
Źródło: https://www.facebook.com/MotorolaPoland/photos/a.1019470464749965/3243547039008952/?type=3&theater
Źródło: https://www.facebook.com/northpl/photos/a.192304897520674/2899697910114679/?type=3&theater

Trzeba przyznać, że kwarantanna sprzyja kreatywności!